Alla inlägg den 4 april 2013

Av susann abramsson - 4 april 2013 21:42

Kunde inte vända ut och in på mig själv idag. Fick lämna ett nej. Kändes den första kvarten men sen gick det över. Ett litet steg mot stressreducering i vardagen.
Njuter varje sekund jag är med Svea. Idag är hon dessutom pigg och glad.
I förmiddags nytt besök på Ölands choklad med famo. Idag tryffel med getost från Öland. Smakade Lilla S's mangosorbet. God!
Nya vagnen är jätterolig! Tack faffa.
Vi stack iväg och shoppade ikväll. Hade roligt i provrummet. Lekte tittut med draperiet. Jag köpte en blommig (!) blus. Valde mellan den eller en camo-färgad. Men jag har ju redan en camo-skjorta kom jag på.
I morgon långpromenad och handla till 10-årskalas i helgen.
Vardagsmotion och stressreducering.
Våga säga nej.

Ovido - Quiz & Flashcards