Alla inlägg den 20 mars 2013

Av susann abramsson - 20 mars 2013 22:09

no blogg.....
Veckan bara flyter på, jobb, mat, jobb på gym, handla mat, tvätta, titta tv.
Känner väl att jobb på gym kan ta musten ur mig ibland, alla tider att passa. Man kan ju inte bara glida dit lite när man vill!
15 motionärer står där , på indoormaskinerna och väntar, tio minuter innan passet!! Men sen kommer passet igång, musiken pumpar på och det känns helt ok, ibland helt underbart!
Ikväll var en sån kväll. Positiv feedback från en motionär gjorde det ännu roligare!
Lilla S sov när jag kom hem. Storasyster hade lagt henne strax innan jag kom. Strukit henne på ryggen tills hon somnade sött. Alla tre systrarna hade hjälpts åt innan dess. Hon har det bra, lilla S! Människor som älskar henne omger henne hela dagarna.
Sambon har tvingat Allbäck till ett gruppkort idag. ( Psst! Landslaget bor på Scandic Park Hotel i Stockholm för er som funderar. )
Själv skulle jag ju helt coolt ha ignorerat alla kändisar, van storstadsbo som man är. Bara Zlatan hade fått mig ur balans. Kanske hade jag då reagerat med en huvudvridning.

Ovido - Quiz & Flashcards