Alla inlägg den 5 januari 2014

Av susann abramsson - 5 januari 2014 21:40

Satte klockan imorse och åkte in tidigt till Kalmar och åt hotellfrulle på Statt.
Sista barnlediga tiden tillsammans på ett tag säkert.
Ikväll blev det ett besök på Malkars Västra. Skönt att bara vara besökare. Lullade runt lite med magen i vädret och tog kort och filmklipp på Martin.
Tränade lite TRX överkropp. Nya gymmet var jättefint och jag blev sugen på nystart efter nedkomst. Ska inte vara schemalagd på pass under våren 14, bara träna själv . På gymmet i Färjestaden är det lätt att ha med sig bäbis på förmiddagarna. Gå in i en sal och lägga bäbis på filt.

Cross cage Malkars Västra i Kalmar

Av susann abramsson - 5 januari 2014 05:33

Tyckte bara det var ett tag sen det var mindre än 100 dagar kvar.
Ett mail från min rektor påminde om att jag ska jobba snart. Tankarna började genast snurra. Men jag har hela studiedagen på mig att förbereda mig mentalt.
Gick på föräldraledighet från Malkars gym sista december. Mitt sista pass den 30/12 blev ett konditionspass . När jag kom hem efter det passet så kändes det rent fysiskt att det var färdigtränat inför förlossningen.
I morgon ska vi träna lite ihop min sambo och jag, men bara lite styrka armar och rygg och massagerullen.
Jag ser redan fram emot att blrja träna igen och har planer , men skönt att inte vara schemalagd på pass under våren 2014.

Ovido - Quiz & Flashcards