Alla inlägg den 21 januari 2014

Av susann abramsson - 21 januari 2014 22:26

Saker jag inte kan vara utan.
1. Novalucol

Framåt midnatt smyger det sig på. Väldigt ångestframkallande. Ger tryck över bröstet. Men när jag tuggat den lilla vita tabletten ( eller två) så lenar det så fint i magen.

2 . Purelan ullfett

Såriga bröstvårtor undanbedes.

3. Body butter cocos / vanilj

Tar långa varma bad för att slappna av. I den proceduren ingår även att smörja in rikligt med väldoftande kräm efteråt. Gillar att lukten sitter i länge.





Av susann abramsson - 21 januari 2014 17:02

Vilar efter jobbet. Som tur är har jag världens bästa elever just nu.
Och om jag skulle slutat jobba skulle jag bara ligga hemma och se på engelska deckare. Det ger inte mycket i lön!!

Jag tror bäbis kommer natt mellan fredag och lördag :)

Ovido - Quiz & Flashcards