Alla inlägg den 11 januari 2014

Av susann abramsson - 11 januari 2014 20:06

- Vi kan baka till kalaset, mamma!
Så lät det i morse.
Det slutade med att jag satte in tionde plåten bullar för en kvart sen. De gjorde dubbel dubbel sats deg.....
Och sen skulle stora tjejen på fest mitt i baket och den minsta tröttnade.

Igår vann Smålandslaget i fotboll flickor 16 mot Halland och de är vidare i Cup Kommunal.
Grattis!

Jag och sambon åt lchf-lunch på Rasta idag. Han har varit sjuk men ville komma ut lite.

Elise längst till vänster.

Fina.

Av susann abramsson - 11 januari 2014 08:01

Sambo och jag tittade på film sent igår kväll. Han valde film.
Det blev en film om Arnolds sista tävling.
" Lyfta skrot" heter den.
Helt ok. Många scener från gym och träning. På 70- talet :)
Finns en del 2 , " Lyfta skrot 2". Den handlar om tjejer. Kanske jag väljer ikväll ;)

Arnold posar.

Ovido - Quiz & Flashcards