Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Frukost med S 6 månader

Av susann abramsson - 2 mars 2013 08:07

Nu har lilla S och jag varit vakna i en timma så nu är det dags för frukost. Alla andra sover.
Jag värmer vatten till mitt kaffe och lillans gröt. Tar fram grötpulvret. Då är det slut på friden! S påpekar väldigt tydligt att hon är hungrig. Slurp säger det när gröten äts upp med lite mosad banan! Gnäll mellan varje tugga också.
Sedan ska mamma (jag) äta min keso med hallon och linfrön. Då blir det ett himla hallå igen, för lilla S vill ha.
Nu sitter jag ensam i köket med mitt kaffe.Lilla S hos pappa.
Ingen borde äta frukost med den ljudvolymen i öronen!
Jag ska ha ett Killer Cross-pass halv tio som jag måste förbereda mentalt.
Syns!

 
 
Ingen bild

Anna

2 mars 2013 09:50

Haha, hon vet vad hon vill den lilla!!
Har kommit på att jag orkar träna trots low carb, trodde inte det var möjligt. Men jag har ju er som två goda exempel. Roligt med den inspiration och motivation som ni ger!

susann abramsson

2 mars 2013 16:26

Heja heja! Ska vi träna ihop i gymmet nån kväll?

 
Ingen bild

Eva

2 mars 2013 21:53

Känner igen vad du skriver, den volymen hade jag också vid vår frukost, men lilla S vann ju, jag gav upp det blev välling som belöning fick jag en go och glad liten fröken.

 
Ingen bild

Anna

4 mars 2013 12:14

Tar gärna en sväng i gymmet om du liksom orkar dra runt på mig ;) Veckan är styrig, vi kanske kan bestämma när vi ses på lördag? <3
Vår lilla Svea verkar nöjd o glad om hon bara få äta så mycket hon vill!!

 
Ingen bild

Eva

7 mars 2013 17:18

Men hej o hå kattungar, måste komma o titta vems tur är det nu. O vad Svea blir glad tror jag. Hennes kroppsspråk var betalbart i dag när hon träffade Meja, först var Meja lite rädd men sen fick Svea många hundpussar, som tack drog Svea henne i örat och i pälsen men mycket försiktigt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susann abramsson - 3 februari 2017 15:11

Matilda och Trump på samma nyhetssida. Div. 1. 3 mål i Oskarshamn. Hemmamatch mot blekingelag. Publiken. Efter mycket fram och tillbaka, äntligen dubbellicens. [Bild] FBC-fans. [Bild] Inte straffläggning men ser ut som det. [Bild] [Bi...

Av susann abramsson - 4 september 2016 12:19

Nya äventyr. Idag visade vi pappa vägen till stora stenen. Vi tog med gofika. Raketskumbollarna blev lite platta på vägen, men de smakade lika gott. Svea försöker klättra upp på svåraste stället. Där är en kyrka. Svalt att ligga uppe på den kal...

Av susann abramsson - 24 augusti 2016 20:55


Här vilar Svea och Brorsan efter långpromenad i skogen.

Av susann abramsson - 23 augusti 2016 06:35

Så blev det vardag. Med jobb, skola och förskola. Men innan dess hann vi ha kalas i helgen. ...

Av susann abramsson - 16 augusti 2016 22:56

Ett jättekast på Vickleby Alvar. Lill-mattarna börjar inskolning på förskolan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards