Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Jobba heltid snart då

Av susann abramsson - 12 mars 2013 15:23

Börjar på måndag. Ska bli skönt att få känna att man lever! Men pengarna behövs.
Idag vilodag. Kan behövas efter 11 pass ena veckan och 8 veckan innan. Men jag tycker att det är roligt att hoppa in och hjälpa till med andra pass än mina egna hela tiden. Träffa nya motionärer, nya ansikten.
Behöver vila upp mig inför morgondagen oxå. Ska med 17 flyktingbarn på utflykt. Ända till Mörbylånga. Vi ska fika i elevcafeterian, gå rundvisning på skolan och på köpingen. (De säger så där nere).
På torsdag ska vi ha bild hela dagen. Löktryck, måla flaggor ( inför politikerbesök) och börja med nåt påskpyssel.
Nu ska vi gosa med kattungarna

 
 
Ingen bild

Anna

13 mars 2013 11:04

Nu förstår jag varför du har magrutor o jag har magkassar :D
Jösses vad du tränar, säger ju att du är min idol <3
Heltidsjobb är krävande, roligt o ger mer pengar, kanske till något roligt framöver?
Hoppas farmor ska passa Svea ikväll. Emma (och hennes mamma) är lite sugen på att gosa med de där små!

susann abramsson

13 mars 2013 15:22

Jag ska på styrelsemöte 18.30 Vet inte än om sambon ska iväg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av susann abramsson - 3 februari 2017 15:11

Matilda och Trump på samma nyhetssida. Div. 1. 3 mål i Oskarshamn. Hemmamatch mot blekingelag. Publiken. Efter mycket fram och tillbaka, äntligen dubbellicens. [Bild] FBC-fans. [Bild] Inte straffläggning men ser ut som det. [Bild] [Bi...

Av susann abramsson - 4 september 2016 12:19

Nya äventyr. Idag visade vi pappa vägen till stora stenen. Vi tog med gofika. Raketskumbollarna blev lite platta på vägen, men de smakade lika gott. Svea försöker klättra upp på svåraste stället. Där är en kyrka. Svalt att ligga uppe på den kal...

Av susann abramsson - 24 augusti 2016 20:55


Här vilar Svea och Brorsan efter långpromenad i skogen.

Av susann abramsson - 23 augusti 2016 06:35

Så blev det vardag. Med jobb, skola och förskola. Men innan dess hann vi ha kalas i helgen. ...

Av susann abramsson - 16 augusti 2016 22:56

Ett jättekast på Vickleby Alvar. Lill-mattarna börjar inskolning på förskolan. ...

Ovido - Quiz & Flashcards