Alla inlägg den 7 januari 2013

Av susann abramsson - 7 januari 2013 13:36

Tar och värmer glögg, Saturnus sockerfria, och tittar på tv en stund. Lilla S och jag har busat en stund. Har också hunnit lägga ut kläder på Tradera, byta gardiner i E's rum, tvättat och hängt två maskiner. Klockan 15 har vi tid för Volvon på Däck-Roy. Bromsproblem!
Apropå gardinerna så är det inte säkert det gillas, men de andra ska tvättas. Jag tycker om Pippityget och har det på kuddar, strumpor och mössa.

Av susann abramsson - 7 januari 2013 08:38

ska njuta av ditt besök där :) Men efter en kopp kaffe och en bit mörk choklad så tog jag av mig dunjacka, kofta och rullade upp jeansen och gick in och gjorde min grej. Kollade 200 meter simning varav 50 rygg.

Av susann abramsson - 7 januari 2013 07:24

Igår var en av utflykterna Borgholms badhus. Det var lite stressigt innan vi kom dit. M skulle hämtas halva vägen i Söderåkra, hon har varit hos mormor och morfar några dagar. Min sambo släpptes under tiden av på ett stort möbelvaruhus i Kalmar för inköp av skohylla. E spelade Paif-cupen och väntade hungrig på lunch i Borgholms sporthall. Allt detta hände alltså innan simhallen. Simhallen var inte enda utflykten den här dagen. Vilket jag annars kan rekommendera! Ha bara simhallen som enda mål om du

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards