Alla inlägg den 23 januari 2013

Av susann abramsson - 23 januari 2013 23:08

Precis kommit ut från mitt eget lilla mini-spa. Gjorde hårinpackning och ansiktsmask. Smorde in mig med bodybutter. Luktar som en kokosnöt nu i sängen :)

Såg på morgon-tv i morse om nya sporttrenden Ruffie. Tittade sen på klipp på youtube och det ser riktigt roligt ut. Praktiseras tydligen mitt på Medborgarplatsen, utomhus. Och på ganska många gym runtom i landet. Jag ska låna några övningar därifrån på mitt Killer Cross på lördag. Men inte benböj med varandra på ryggen, jag lovar!

Jag gillar att ge bort presenter. Idag fick sambon STORT paket. Och en väst, som han gillade. I paketet fanns en weekend-bag. Eller övernattningsväska. Vi ska ju åka på weekendresa i april :)


Fick nya tulpaner idag. Bästa Ulle på försenat födelsedagsfika. Vi ska jobba ihop om en månad. Känns toppen!

Idag blev det hamburgare till lunch och keso till mellanmål. Efter träning te och 2 kokta ägg.

Gonatt ?

Av susann abramsson - 23 januari 2013 08:27

Lilla S lite piggare idag. Idag är det mattvätt!! Och sen kommer bästa Ulle på fika.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards