Alla inlägg den 28 januari 2013

Av susann abramsson - 28 januari 2013 21:30

Utanför sovrummet sitter min sambo i kontoret och bloggar för LCHF-klubben. Här ligger jag i sängen och bloggar för mig själv.
Min dag blev helt uppfylld av tankar om framtiden i o m att jag gick in på lediga jobb i kommunen. Jag har ju ett jobb att komma tillbaka till efter föräldraledigheten, men just idag gick jag in och tittade där. Allt har en mening. Besked kommer i morgon!

Av susann abramsson - 28 januari 2013 09:07

Det finns saker på Att göra-listan hela tiden om man vill. Jag väljer från listan idag : skicka iväg sålda Traderaplagg, återvinningen och maila viktiga mail.
Kanske jag hinner boka klipptid, diska, tvätta, laga mat och gå promenad.
Om en månad ska jag börja jobba .

Idag ska jag testa såsen på bilden !

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards