Alla inlägg den 10 januari 2013

Av susann abramsson - 10 januari 2013 22:39

Planerar för fullt! Än så länge sker all planering i min IPhone, men en lärarkalender är inköpt. Håller på att skriva in när jag arbetar på Malkars. Och ett trevligt årsmöte med Lärarförbundet ska jag lägga in också. Och alla styrelsemöten. BVC-tider, tandläkartider. Utvecklingssamtal. Fester. Födelsedagar. Det är helt enkelt planeringstid just nu på Marmorvägen 6 :)

Av susann abramsson - 10 januari 2013 19:14

Många intryck i simhallen som höll lilla S vaken långt in på eftermiddagen gör att hon sover sött nu. Vi har träffat mina blivande elever i år 6 på skolan idag. Ulrika var snäll och bjöd med mig på klassens simhallsbesök. Det var mycket trevligt och ett naturligt sätt för eleverna att träffa mig på.

Av susann abramsson - 10 januari 2013 19:08

Många intryck i simhallen som höll lilla S vaken långt in på eftermiddagen gör att hon sover sött nu. Vi har träffat mina blivande elever i år 6 på skolan idag. Ulrika var snäll och bjöd med mig på klassens simhallsbesök. Det var mycket trevligt och ett naturligt sätt för eleverna att träffa mig på.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards