Alla inlägg den 17 januari 2013

Av susann abramsson - 17 januari 2013 21:50

Mina 2 måste-ha-just-nu är en burk med härligt body-butter som luktar kokos. Det fick jag av Elise när jag fyllde år. Det andra är en ansiktsrengöring, som också kan användas som ansiktsmask. Den används av flera i hemmet, så vi springer runt här alldeles vita i ansiktet om kvällarna. Och vissa luktar kokos ?
Nu: kvällste med sambon ?

Av susann abramsson - 17 januari 2013 13:55

Om det var Stora pyjamasdagen igår då vi gick i pyjamas till långt in på em, så är det stora slappardagen idag. Bara äter och vilar.
I o fs så åkte jag iväg på ett styrelsemöte och hade 3 pass på Malkars på kvällen. Så lite fick jag gjort .
Och ikväll 2 pass på Malkars.
Nu lunch, sen kaffe ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards