Alla inlägg den 9 januari 2013

Av susann abramsson - 9 januari 2013 21:00

Vilka presenter jag fått! En av dem hade jag på mig på passet ikväll. Ett linne med texten ovan på. Kände mig ganska stark också ......
Och så ska jag få åka på kryssning!!
Nu ska jag fylla på med lite mat och dryck och vänta på sambon som spelat innebandy. Under tiden jag var borta har lilla S badat med sina nya gummiankor ?

Av susann abramsson - 9 januari 2013 13:57

Hämtat hem bilen. Passade på att handla till min födelsedagsmiddag: fyllda jättepaprikor ( Lamuyo).
En annan favorit i grönsaksdisken just nu är Cosmopolitansallad, med skålformade blad. Ersätter tortillabröd när vi äter taco. Handlade även lite uppiggande dryck, sötad med Stevia, för kvällens övningar, och lite andra basvaror, fullfeta och laktosfria?

Av susann abramsson - 9 januari 2013 10:34

När alla gått, utom S , som är sjuk, somnade vi om. Nu: smoothie med blåbär, linfrön, rysk youghurt och grädde. Ja det är härligt med helfeta produkter!! Gäller att ladda inför kvällens 3 pass. De är av mycket olika karaktär. Först 45 minuter Dansfeber, 8. Olika danser att komma ihåg! Sedan 30 minuter Indoor. Det passet går mycket på vana, men tänkte ha lite nu musik ikväll. Och sist, och jobbigast, Cross Pulse. Ett crosspass i salen med skivstång och steplåda.
Inget av passen går att fejka( kanske liite på Indoor) utan det är bara att tuta och köra!
Lilla S ligger i gymmet(!) och pysslar med en prasslug elefant. S satte precis på en film på Apple tv.
Båda de 2 stora tjejerna ska till tandläkaren i eftermiddag. Lycka till ?

Av susann abramsson - 9 januari 2013 08:10

Precis ätit frukost allihop med tända ljus och paket. Där fintavlan brukar hänga över kökssoffan hängde ett plakat. Tavlan borta! Jag skulle lyfta på planschen och där fanns en ny tavla ?. En som jag velat ha för länge sedan men glömt. Det är ett inramat foto av Robert Hansson med visdomsord på latin. Mycket fin!
Jag har också fått "lukta gott", necessärer, underställ i fleece och strumpor. I ett paket 2(!) böcker av samma, fortsättning följer sa sambon. Hmm....?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards