Alla inlägg den 18 januari 2013

Av susann abramsson - 18 januari 2013 22:02

Ligger och söver lilla S, 5 månader på måndag. Hon gosar med sin kanin och kämpar på. Mot sömnen.
Jag skriver i smyg. Hon är väldigt intresserad av IPhones.
Idag har hon träffat sin kompis Johan. Hans mamma och jag har jobbat ihop. Vi fick fina tulpaner av dem.
Han är lite äldre, kan sitta och krypa. Han åt upp varenda kexsmula lilla S la på golvet.
Lilla S och jag är med i en bildtävling på Instagram. Sveakläder att vinna! Gå in på mitt Instagram eller #sveatranasnyggt så får ni se 2 snygga tjejer ??
Idag har jag druckit morot/äpple/ingefära-jos. 2 morötter och 1 stort äpple blev ett vinglas ungefär. Men det blev lite för mycket kolhydrater. Magknip. Ska kolla andra recept till i morgon för jag gillar grönsaksdrycker.
Lilla S smakade Keso idag. Grät så fort hon fått en sked i munnen. Ville ha mer. Vi fick gå iväg en runda och titta på katterna istället. Bra att hon gillade, men smakportion är smakportion ?
.....vem åt upp nästan en hel burk jordnötssmör från vår kyl igår???
Tur det fanns kvar till min rostade LowCarb macka i morse, annars .....puss Elise

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards